Flowers by Veru
Květinářství, kterého si ve Slaném určitě všimnete! Majitelka se barev, originality a výraznosti nebojí a to je dobře. Když jsme spolu tvořily brand strategy, došly jsme k závěru, že to chce trochu „nakopnout“. Že je potřeba dát o sobě jasně vědět. Veronika je navíc výrazná osobnost, které tenhle styl náramně sedne.
Realizace
01/2023
Služby
Full Brand
Směr
Samolepky. Na každém produktu, u každé květiny, na výloze, na prodejně. Motiv samolepky se stal hlavním prvkem tohoto vizuálního stylu.
Jako nosný byl vybrán font Arlette z dílny TypeTogether. Jako expresivní latinkové písmo vystihuje dynamiku a styl, který jsme potřebovaly do vizuální podoby dostat.
Výsledkem je logotyp, který funguje báječně jako samolepka i razítko. Je vytvořen v několika barevných i černobílých variantách. Je proto skvěle variabilní a ke každému produktu Veronika vždy najde samolepku, která pasuje. Kromě logotypu vznikly návrhy pro sociální sítě a doprovodné grafické prvky pro komunikaci na nich.